|
|
|
Ügyfélkapcsolati Rendszer (CRM) |
|
- minden ügyfélről megtekinthető a partnertörténet (nyitott, zárt
ügyek) valamint a csatolt dokumentumok,
- biztosítja az ügykövetést, feltárhatóak az ügyek/munkatársak közti
függőségek
- garantált, hogy minden feladatnak van felelőse
- az adatok bármikor megtekinthetőek, hozzáférhetőek
- az értékesítők egyszerre több folyamatot is tudnak kezelni
- a munkatársak távolléte sem okoz fennakadást, a rendszer távolról is
kezelhető
- adatok csoportosításával célzottan, ügyfélre szabott ajánlatokkal, akciókkal kereshetőek meg, segítséget nyújt a marketing tevékenységek
ellátásában is
- lekérdezéseket biztosít a felhasználók számára
- a rendszer biztosítja, hogy az ügyfélről tetszőlegesen
konfigurálható mezőstruktúrával szinte bármilyen adatot el lehet tárolni,
ezek az adatok igazodnak a cég profiljához
|
|
|
|
|